Service Well är ett svenskt IT-företag som hjälper privata och offentliga vård- och tandvårdsorganisationer
 

Allt utgår från kundupplevelsen

Det spelar ingen roll vad vi tycker om sättet vi möter våra kunder eller hur bra vi själva anser våra system och behandlingar är. Våra kunders upplevelse är allt som räknas. Och är den upplevelsen bra, blir effekten på vår verksamhet oerhört positiv. Därför har vi som en del av ServiceWell skapat innovativa funktioner för att fråga, mäta och följa upp exakt hur dina kunder tycker och tänker om det du gör.

 
Laptop
 

Börja mäta kundupplevelsen

  • Skicka ut enkäter automatiskt via SMS i samband med besöket

  • Följ upp svarsdata i både realtid och sammanställt i smarta, klickbara rapporter direkt till behandlare

  • Enkel affärsmodell med löpande månadsabonnemang

  • Smidig hantering utan extra administration genom 100% integration med ert befintliga journalsystem

 

Låt kundens åsikt stärka er klinik

  • Att engagerat fråga och lyssna på kundens synpunkter ger ett starkare förtroende för era behandlare och kliniken

  • Kundens åsikter ger ökat engagemang på kliniken kring frågor om bemötande och kvalitet

  • En tidig varning när något avviker eller är fel ger kliniken möjligheter att agera innan problemen växer

 
Kvinna med mobil
 
 

Innovativa funktioner för att fråga, mäta och följa upp – inga integrationer krävs, kom igång enkelt och snabbt.

 
 
 

Kundförtroenden

Bland de som använder sig av ServiceWell hittar du både svenska och internationella dentalkliniker.

 
 
 

 Öppna och långsiktigt hållbara lösningar baserade på internationella standarder. ServiceWell är medlem i HL7 Sverige och certifierade inom Snomed CT.

 
 
 

 

Ta del av vårt erbjudande och boka en demo så visar vi hur allt fungerar!

Att komma igång med Service Well är oerhört enkelt – beställer du idag kan du vara igång i morgon. Och vill du att vi först visar hur allt fungerar, genomför vi en demo för dig – fysiskt eller online. Då ser du snabbt hur plattformen kan hjälpa just er verksamhet.